Dotazník

Dobrý den,

rádi bychom Vás touto cestou požádali o zapojení do dotazníkového šetření, zaměřeného na oblast kvality péče o lidi s duševním onemocněním. Zajímá nás totiž, jak kvalitu péče vnímají uživatelé služeb, rodinní příslušníci a blízké osoby lidí s duševním nemocněním. Svou účastí se aktivně podílíte na nastavení systému kvality péče o osoby s duševním onemocněním a pomáháte nám zlepšovat úroveň poskytovaných zdravotních a sociálních služeb!

Toto dotazníkové šetření je součástí projektu Deinstitucionalizace služeb pro duševně nemocné realizované Ministerstvem zdravotnictví a hrazené z rozpočtu Evropského sociálního fondu, Operačního programu Zaměstnanost. Výstupy dotazníkového šetření budou sloužit jako podklad v oblasti nastavování systému kvality služeb pro osoby s duševním onemocněním. Dotazník vznikl v rámci pracovní skupiny projektu Deinstitucionalizace služeb pro duševně nemocné, na jeho vytvoření se podíleli výzkumníci a praktici z celého spektra poskytovaných zdravotních a sociálních služeb i samotní uživatelé služeb.

Dotazník je plně anonymní, identita vyplňujících respondentů  není zjišťována. Výsledky průzkumu po sběru dat budou k dispozici na webové stránce projektu Deinstitucionalizace psychiatrické péče.

Děkujeme Vám za pomoc a těšíme se na další spolupráci.

Dotazník pro rodinné příslušníky :Dotazník pro uživatele
Dotazník pro rodinné příslušníky :Dotazník pro rodinné příslušníky